مشاورمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

با اجرای خط انتقال آب از خلیج فارس مشکل آب کرمان رفع می شود

با حضور مسئولان آب و فاضلاب کشور؛ 

  پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان کلنگ زنی شد 

  آیین کلنگ زنی پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری و مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،  مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت آبفا استان کرمان برگزار شد. 
کد خبر: ۱۴۳۱۳۲۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ جزقاسمی، معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این آئین با بیان اینکه تامین آب شرب جزو اولویت‌های شرکت مهندسی آبفای کشور است گفت: دراستان کرمان برای تأمین آب برنامه های خوبی در دستور کار قرار دارد و یکی از این پروژه ها انتقال آب خلیج فارس  است. 
 
وی افزود: امیدواریم با اجرای این پروژه قبل از تابستان سال آینده مشکل آب رفسنجان رفع شود و در ادامه استان کرمان از نعمت و مواهب این پروژه بهره مند شود. 
 
علیرضا عبدیان، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان نیز اظهار داشت: طی جلسه‌ای که اول آبان ماه به همراه استاندار کرمان در وزارت نیرو داشتیم، مقرر شد آبرسانی به رفسنجان ازخط انتقال آب خلیج فارس اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 
 
وی افزود: توسط دو شرکت دو فاز پروژه ۲۱ کیلومتری و ۴ کیلومتری خط انتقال اجرا شد و ۸۱۰ متر از خطوط انتقال و لوله گذاری توسط شرکت آب و فاضلاب کشور با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی اجرا می شود. 
 
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه ۳۲۰ لیتر بر ثانیه به منابع تأمین آب در شهر رفسنجان افزوده می شود و مشکل آب در تابستان رفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها